FAQ’s

 

Πώς μπορώ να παραγγείλω;
  1. Από το Website: Μέσω e-shop ή μέσω απλού e-mail
  2. Τηλεφωνικά: 2671093965
  3. Επίσκεψη στο Κατάστημα

Πως μπορώ να πληρώσω;
  1. Με αντικαταβολή εφόσον παραλάβετε με courier, η χρέωση είναι 2,00€. Ειδικά για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη τα έξοδα αντικαταβολής είναι δωρεάν για αγορές άνω των 25,00€ και δεν θα χρεώνονται (ακόμα και αν έχουν υπολογιστεί στο Chekout).
  2. Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Τρόπος πληρωμής σύντομα διαθέσιμος).
  3. Με μετρητά ή κάρτα στο ταμείο του καταστήματος, εφόσον επιλέξετε να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία σας.
  4.  Μέσω PayPal. Μπορείτε να πληρώσετε μέσω του πιο αξιόπιστου και ασφαλούς τρόπου on-line μεταφοράς χρημάτων, PayPal.
  5. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Γιατί δεν εμφανίζεται η επιλογή “Αντικαταβολή” στο ταμείο;

Αν το ποσό της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 500€, η αντικαταβολή απενεργοποιείται αυτόματα, επειδή βάσει της φορολογικής νομοθεσίας αυτό είναι το ανώτερο επιτρεπόμενο ποσό για τις συναλλαγές λιανικής με μετρητά. Σ` αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επιλέξετε έναν από τους άλλους τρόπους πληρωμής που παραμένουν διαθέσιμοι.

Έδωσα μια παραγγελία και θέλω να συμπληρώσω ή να ακυρώσω κάτι.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου και αν η παραγγελία σας δεν έχει συσκευαστεί ή αποσταλεί, είμαστε σε θέση να πραγματοποιήσουμε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε.

Γιατί σε ορισμένα προϊόντα αντί για το κουμπί “Προσθήκη στο Καλάθι” εμφανίζεται το κουμπί “Επιλογή”;

Σε αυτή την περίπτωση το προϊόν έχει παραλλαγές, οπότε θα πρέπει να μπείτε στη σελίδα του και να επιλέξετε αυτό που επιθυμείτε.

Τι είναι το “Gift Finder”;

Με το “Gift Finder” μπορείτε να επιλέξετε πιο εύκολα το κατάλληλο δώρο για το αγαπημένο σας πρόσωπο, χρησιμοποιώντας ένα ή περισσότερα κριτήρια καθώς και το εύρος τιμής που επιθυμείτε. Είναι φτιαγμένο για να εξυπηρετεί περισσότερο αυτούς που δεν είναι εξοικειωμένοι με το χώρο του παιχνιδιού αλλά και όσους δεν διαθέτουν το χρόνο να δουν διεξοδικά τα προϊόντα.

Μπορώ να ζητήσω συσκευασία δώρου;

Φυσικά και μπορείτε! Απλά πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας τσεκάρετε την ανάλογη επιλογή. Εναλλακτικά μπορείτε να μας το ζητήσετε στα σχόλια της παραγγελίας. Παρ’ όλα αυτά, λάβετε υπ’ όψιν ότι σε κάποια προϊόντα μεγάλου ή ακανόνιστου όγκου δεν προσφέρουμε συσκευασία δώρου.

Γιατί κάποια προϊόντα είναι διαθέσιμα για παραγγελία ενώ άλλα όχι;

Στα προϊόντα που μπορούμε να έχουμε εικόνα της αποθήκης του προμηθευτή, επιτρέπουμε την τοποθέτηση παραγγελίας πλέον των αποθεμάτων μας. Ωστόσο όταν αυτό δεν είναι εφικτό ή όταν γνωρίζουμε ότι ο προμηθευτής καθυστερεί την εκτέλεση των παραγγελιών το αποφεύγουμε για να μην ταλαιπωρούμε τους πελάτες μας. Αν επιθυμείτε πληροφορίες για κάποιο προϊόν που εμφανίζεται εξαντλημένο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Δεν βρήκα απάντηση σε αυτό που θέλω, τι να κάνω;

Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε με όποια απορία έχετε.